1. Страх телефонного дзвінка. Розмова з клієнтом англійською дійсно складніша телефоном. Ти не бачиш, як ворушаться губи людини, не можеш використовувати її міміку або жести у якості підказки.
ПОРАДА, як вирішити: Починай розмову з icebreaker, кількох простих фраз, у яких ти впевнений. Знайомі слова дозволять тобі знизити стрес, ти побачиш, що співрозмовник розуміє і відповідає тобі:
- How is your day going?
- What have you been up to?
Якщо знаєш, що у них відбувається,
запитай про щось локальне. Наприклад:
- I heard that they are going to place the UK on lockdown again, aren`t they?
Навчися перепитувати й уточнювати. Коли знатимеш, які у тебе є шляхи відходу, тобі буде набагато легше будувати діалог:
- Say it again, please.
- I'm sorry, I didn't catch that.
- Excuse me, could you repeat the question?
Спробуй
умовити замовника на відеодзвінок. Це допоможе вам якісніше і простіше взаємодіяти.
2. Невпевненість, що ти вірно розумієш та описуєш процеси та умови.
ПОРАДА, як вирішити: - Переконайся, що ти володієш набором потрібної термінології;
- Вчи всі терміни в контексті реальних випадків, а не списками;
- Попрактикуй ці діалоги. Краще з фахівцями.
3. Неефективне та тривале узгодження імейлом, коли деталі уточнюються довго і неприцільно.
ПОРАДА, як вирішити: Навчися
писати імейли правильно, так, щоб тебе розуміли одразу.
Хочеш дізнатися, як це зробити? Читай в нашій наступній статті.
! У нас є успішні приклади корпоративного навчання англійської співробітників ПРАТ «Запоріжкран» та ПРАТ «ЗТР», а також 30+ інших компаній.
Ми налагодили на цих підприємствах процеси спілкування з іноземними замовниками, що значно посприяло
росту продаж. Тож допоможемо і тобі.
Записуйся на безкоштовне пробне заняття за кнопкою "пройти тест":
.