Що заважає 80% компаній брати проєкти на сотні тисяч $?
І як це змінити за 1 крок
Правда ринку в тому, що клієнтам з великими проєктами щодня прилітають сотні листів на апворку. Від усіх: індусів, ноунеймів, фрілансерів та агенцій з вражаючим потрфоліо.

Як виділятись серед цього натовпу?

Звісно, ваші розробники вже говорять та пишуть англійською на ентрі левелі, щоб вас взагалі могли розглядати як кандидата. А чи ти знаєш, як вони дійсно продають на інтерв'ю та показують себе на дзвінках? Чи не відбувається там крінжатіна, через яку валяться угоди? 🤔
Скажу чесно, з 13-річного досвіду роботи з IT компаніями, тільки 3% розробників не мямлять на вхідних дзвінках, а дійсно вміють говорити так, щоб звучати професійно та отримуати бажане.

І вони завжди вигідно виділяються.

Коли ти чуєш таку людину, одразу складається враження "О, він знає свою справу, зараз мені розкаже, як закрити мій біль. Я хочу мати з ним справу, він полегшить мені життя."

  • Тож, як вийти на новий чек, не розширюючи команду?
  • Як зробити так, щоб, розробники виходили на дзвінки з клієнтом і могли продати себе як спеца?
Щоб звучали впевнено і не боялись сказати те, що хочуть, а не те, що можуть. Адже як продавати, якщо вони говорять двома реченнями? Це складає у клієнта враження, що розробник чогось не знає по технічній частині, коли насправді він просто не знає, як висловитись. Коли ти крутий, але не можеш розказати про це, недопродаєш. Було таке?

  • Що не можна казати на першому дзвінку з клієнтом, щоб обрали саме вас? І, навпаки, що треба сказати обов'язково?

Ти зливаєш бюджет на маркетинг та сейлз відділи, які роблять велику роботу для залучення лідів, навіть проводять вводні дзвінки з клієнтами, а на етапі інтерв'ю розробники завалюються, бо не можуть 2 речення зв'язати англійською, щоб взяти потрібний проєкт.
І є відчуття, що ви вперлися в скляну стелю.
Як вийти з цього кола? У інших же працює, беруть же нормальні проєкти.

Або вам таки вдається зацікавити клієнтів, ви призначаєте і проводите дзвінки, але проєкти не заходять. Зливаються десь по дорозі. Теж питання, чому?

Чому у когось працює, а у когось ні?

У тих, хто веде крупних клієнтів прокачаний один скіл - проходити інтев'ю та спілкуватись англійською. Гарні новини в тому, що і для тебе це скоро зміниться. За пару місяців ти відчуєш, що команда нарешті приносить $.

Але спочатку давай розберемось,
чому ви не берете $$$ проєкти?
  1. Сейлз приводить потенційного клієнта, розписує йому як круто ви підходите саме під його проєкт, продає розробників як сеньйорів (в крайньому випадку, як сильних мідлів). І ось доходить до останнього етапу - клієнт хоче подивитись на команду, "кого ж я купую на рік?". Тут розроби виходять на сцену і бекають-мекають на інтерв'ю, замість заявленого клієнту B1-В2.
Занавєс.

Дякую, не треба.

Якщо ви не дотягуєте по мові на обіцяний рівень, то чому я маю вірити, що по стаку дотягнете?
Коли платиш 100 $ сейлзу за лід і чуєш, як твій розробник говорить з потенційним клієнтом
2 роки тому до нас зайшла компанія після серйозного фейлу в продажах. З брифа ми дізнались, що у них злився клієнт, якому треба було 2 розробника на 145 тис долларів. Суто через брак англійської у двох співробітників. Стак, капасіті, довід, цінник - все підходило. Не змогли тільки поговорити 20 хв англійською про скіли та минулі проєкти. 145 тис долл, Карл!

Команда не отримала контракт на рік.
Розроби продовжили сидіти на бенчі (а компанія платити за це).
Сейлз не оримав 7 250 $ комісії.
А власник... Ну, сам розумієш :)
А чи замахуєтесь ви на дійсно цікаві $ проєкти чи відкидаєте по дефолту, знаючи, що десь не потягнете?

Уяви, наскільки більш дорогі проєкти ви могли б брати, якби команда класно себе продавала аглійською?

Давай я покажу. Ось приклади
З сучаними реаліями ринку ледь не єдиний спосіб вести айтішку - це мати універсальних працівників. Тенденція крупних америнканських компаній (не говорячи вже про СНД) - залишати в команді тільки спеців з гарним хард скілом, і при цьому з досконалою англійською.

Вони можуть писати код, швидко навчитись новим тулзам, тримати зв'язок з англомовним замовником, продати проєкт та створити довіру клієнта. Підтягнувши їх по мові за зрозумілі терміни, ти зможеш оптимізувати кости (в т.ч. на тім ліда та ПМа) замість того, щоб наймати нових.

За статистикою, більшість компаній навіть не підозрюють, що їх співробітники фейлять дзвінки. Тільки подивись на цей приклад 👇🏼Це лише один з кейсів, як після курсу розробник зрозумів, що він багато чого робив не так та апгрейднувся до професійного спілкування.


А тепер уяви, що це ТВОЯ команда легко виходить на коли з клієнтом, чітко пітчить себе англійською, розказує про стак та переваги, досвід на схожих проєктах і веде себе професійно та натурально в розмові.

Як би це вплинуло на бізнес?


Скіл вести дзвінки англійською = гроші.
Ми ж знаємо, що b2b це все одно person to person.
А ще це лояльність клієнта. Він так розуміє, що ви з однієї ліги і можете вести справи разом.

А відсутність цього скіла... Не заробив означає втратив.
Тож як витримувати конкуренцію?

  1. Потрапляти у вікно уваги клієнта через влучне листування. Це перше. Не зачепив з перших рядків - загубився в спамі, gg.
  2. Чітко доносити свою цінність під час інтерв'ю. Говорити не все, що можна сказати, а саме те, що чекає почути клієнт. Вибрану інформацію про себе, релевантну саме для цього проєкта і загорнуту в такі мовні конструкції, щоб тебе було зрозуміло та приємно чути.
А це не зробиш on spot. Треба розуміти схеми пітчінгу, знати техніки спілкування, а не просто використовувати завчені відповіді на питання.

Головна проблема
в тому, що твої розробники не вміють себе продавати. Навіть рідною мовою, не говорячи вже про англійську, правда?

Що робити?
  • Залишитись на цих проєктах по принципу "до цього якось працювало і норм"? І віддати ще ще тисячі доларів конкурентам? 🤔
  • 10 років вкладати в розробів гроші, щоб вони заговорили? Не варіант
  • Наймати нових вже з мовою? Дорого, злити час на пошуки, а на якісних кадрів в Україні зараз лютий голод.

Рішення є 👇🏼
Навчитись пітчіти себе англійською

Саме для цього ми побудували систему, за якою твоя команда навчається не просто Present Simple, а саме спілкуватись. ЩО і ЯК сказати, щоб вигладати вигідно перед клієнтом. Як описати свій досвід та скіли так, щоб у клієнта відпало бажання дивитись когось ще 🔥
За статистикою участі в тендерах, ми виходимо в конкуренцію з лише міжнародними світовими школами. Міжнародні проєкти дають стандартну бізнес англійську, а ми кастомізуємо курси для рішення проблем, з якими стикаються специ саме нашої культури для продажу іноземциям.

На українському ринку ми топ 1 в сегменті корпоративного навчання.

Саме тому крупні українські і європейські компанії наймають нас, щоб навчити своїх співробітників проходити інтерв'ю та говорити з клієнтами "на рівні".

І отримують профіт. Круто, да?
Так що ж це за курс?
Та як ми можемо зробити так, щоб ви не боялись подаватись на крупні міжнардні проєкти та виходили на новий чек?
Тарифи
Оплатити можна на український або валютний рахунок.

Можеш забронювати зараз, а запустити групу в вересні, після сезону відпусток :)
$1300
$1060
За курс для групи до 8 осіб
Далі вибір за тобою. Звісно, ти можеш відкласти це на потім і ще попрацювати як завжди. Але поки ти будеш думати, на ринок заходять і смачні проєкти, і розробники з класною англійською. Ми над цим працюємо :) Приєднуйся.
Не знайшов відповіді на свої болі?
Яка б задача не стояла перед тобою, ми кастомізуємо курс саме під неї. Контактуй, маємо ще дещо тобі запропонувати 😉
Залишайте свої данні у формі нижче та трохи зачекайте.
Протягом дня з вами зв'яжеться наш менеджер :)